pátek 13. května 2016

nic v nicem

Zapraskalo mi pod nohama, asi větev. Sem v lese, je jedna hodina ráno. Na sobě nemám nic, jak je to možný, kde je moje oblečení? Nemám ani boty. Snažim se vzbudit ale vždyť já nespim, neni to sen. Odkud je ta krev, kterou mám po těle? Nic mě nebolí ale nic si nepamatuju, co se stalo, někdo mě zdrogoval, někdo mě...co když sem to udělal já? už sem se neovládnul a teď si nic nepamatuju? třeba sem v jinym světě ale co sem vlastně dělal předtim? A jak vim kolik je hodin, nemám u sebe čas, nemám přece nic. Někdo mi tlačí na hlavu postupně se mažu jako složka v počítači, co se děje, necejtim svůj obličej na dotyk, kde je moje hlava, když se jí nemůžu dotknout? Ruka prochází prázdnem a najednou jí nevidim ale čim jí vlastně vidim. Nemůžu se hejbat a stoupám nahoru, vypařuju se do vzduchu, vidim stromy podemnou, pak celej les, město..teď už nic. Co mám popsat je tady prázdno a zima. Sem holej a bez niceho nejsem bez oblečeni, sem bez těla. Sem nic v ničem. Co mám dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat